قالب دانلودی وردپرس

ایجاد یک پروفایل کاربری حرفه ای، برای بسیاری از وب سایت ها ضروری است. پروفایل هر کاربر در سایت شما، حریم شخصی او محسوب می شود. چه بهتر که علاوه بر داشتن امکانات حرفه ای، ظاهری شیک و جذاب هم داشته باشد. برای ایجاد چنین ویژگی ای حتما نیاز به هزینه گزاف نیست؛ بلکه با کمک پلاگین ها، بدون نیاز به کدنویسی می توانید برای مخاطبان سایت خود، امکاناتی منحصر به فرد قرار دهید. در این جا قصد داریم آموزش افزونه ultimate membership pro و آموزش ساخت عضویت ویژه وردپرس را داشته باشیم.

افزونه ultimate membership pro سیستم عضویت ویژه را به سادگی در سایت شما فراهم می کند. از سوی دیگر، امکان عضویت کاربران با شبکه های اجتماعی را در اختیار شما قرار می دهد. این پلاگین سازگار با تمامی قالب های وردپرس استاندارد و ووکامرس است. اجازه دهید، پیش از آموزش، معرفی کوتاهی در مورد این محصول داشته باشیم. همراه ما باشید.

 

افزونه ultimate membership pro

ultimate membership pro پلاگینی است که به عنوان یکی از برترین افزونه پروفایل کاربری وردپرس شناخته می شود. حالا چرا ویژه و حرفه ای؟ به دلیل امکانات منحصر به فردی که برای شما ایجاد می کند.

ساده ترین فعالیتی که این افزونه وردپرس جذاب فراهم می کند، سبک های متنوع فرم ورود و خروج است. وقتی مخاطبی قصد دارد در سایت شما ثبت نام کند و لوگو وردپرس را جلو خودش ببیند، مسلما در سطح حرفه ای سایت شک و تردید کرده و از اعتماد او کاسته می شود. اما با استفاده از membership pro و 13 استایل متفاوتی که برای فقط برای فرم ثبت نام قرار داده، خیالتان کاملا آسوده باشد.

این خبر رو حتما مطالعه بفرمائید!   چگونه مکان خود را در گوگل مپ ثبت کنیم؟

از طرف دیگر، به راحتی می توانید ثبت نام و ورود کاربران را با شبکه های اجتماعی مثل شبکه های اجتماعی مانند فیسبوک، اینستاگرام، گوگل (gmail)، لینکدین قرار دهید. مسلما این مورد برای راحتی کار مشتریان ساده تر است و به این صورت احتمال ثبت نام آن ها افزایش می یابد. توجه داشته باشید که حتی اگر ثبت نام کنند و فعالیت خاصی انجام ندهند، قابلیت تبدیل به مشتری دائم و وفادار را پیدا کرده اند. چرا که ایمیل و اطلاعات شخصی را دریافت کرده اید. پس کافی است با زیرکی این کاربران را به سایت سوق دهید.

دیگر امکانات افزونه Ultimate Membership Pro
  • سبک های متنوع فرم ورود و خروج
  • طرح های پیشرفته پنل کاربران
  • امکان ورود با شبکه های اجتماعی
  • امکان تعریف سطوح اشتراک عضویت
  • کدهای تخفیف، هدایای عضویت و …
  • درگاه ملت، زرین و pay.ir
  • قابلیت استفاده از 10 فرم و استایل متفاوت برای ورود به سایت
  • 13 استایل دلخواه فرم ثبت نام
  • 3 استایل زیبا برای پنل کاربری سایت
  • امکان ویرایش تب های مختلف و محتوای آن بدون نیاز به کدنویسی و…
این خبر رو حتما مطالعه بفرمائید!   معرفی +۲۰ سایت برای دانلود عکس‌های رایگان اما با کیفیت

خب حالا وقت آن است که به سراغ آموزش برویم.

آموزش افزونه ultimate membership pro

همانطور که اشاره شد، افزونه membership pro ، قابلیت ها و ویژگی های زیادی دارد. بنابراین لیست زیر تهیه شده تا به سادگی بتوانید از امکانات این محصول بهره برده و با آن ها آشنا شوید. ultimate membership pro که از سایت راست چین در اختیار شما قرار گرفته، دارای پشتیبانی رایگان حرفه ای تیم رایان تم و آپدیت های مستمر و رایگان است.

نکته: برای مشاهده هر بخش، کافی است روی لینک آبی رنگ کلیک کنید.

آموزش نصب ultimate membership pro

آموزش ساخت عضویت ویژه وردپرس

  • ایجاد صفحات پیشفرض برای سیستم عضویت
  • ایجاد فهرست کاربران
  • تعریف سطح عضویت

تنظیمات افزونه ultimate membership pro

  • تنظیمات اصلی

 

آموزش نصب ultimate membership pro

پس از خرید افزونه عضویت ویژه امکان دانلود آن تا ابد برایتان فراهم است. توجه داشته باشید که هر بار آپدیت را هم از اکانت خود در راست چین می توانید دانلود کنید. کافی است در سایت راست چین به اکانت کاربری خود لاگین کنید. نام خود را در سمت چپ مشاهده می کنید. روی آن کلیک کرده و گزینه دانلود ها را انتخاب کنید.

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    خدماتبازاریابیتماس با پشتیبانی